PartyPost1

Party week has begun.. and we have started off with

drum roll

Assumptions Post!!πŸ₯³πŸ˜

Assumption Vector Images (over 550)

This idea was pitched in numerous times..

by ……

nvm who asked me to do this….

you are gonna get so sick of me this weekπŸ˜›πŸ˜‚in a good way hopefully!

Comment down whatever assumptions you have about me!!! Embarassing, weird, creepy, all of them! Kindly good assumptions too.πŸ™‚πŸ€‘

And if you think writing too many assumptions takes a lot of brain juice.. atleast send ONE !! Obey me reader…. for today…. I AM THE KING OF THE WORLD!

And don’t cheat.. if you KNOW A FACT about me.. keep it to urself.. only assumptions allowed!! (especially dear siya and ashπŸ™‚)

Let the waters comments flood the village! post!

Author: Riya

Trying to feel and make you feel "NOT ALONE."

68 thoughts on “PartyPost1”

  1. Oh danggggg the last line or I was really gonna say you like alec benjaminπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
    okay, so assumptions?
    1. You are good in studies (but of course, you’re not fond of it).
    2. You are more into music more than movies and shows.
    3. You’re really funny
    4. You have besties called Siya and Ash?πŸ˜‚
    Yuppp thats all…..if I get more, I’ll add

  2. Thank you for the special mention, Ms. __!πŸ˜œπŸ˜‚
    Ohk! But no cheating today so assumptions.. hmm!
    You are cute!❀
    You love teasing your sis!πŸ˜†
    You are going to give a really nyc b’day gift to Ash!πŸ˜πŸ˜‚
    You are singleπŸ˜œπŸ˜… it’s just a assumption ohkπŸ˜‚πŸ˜‚
    And and and I can’t recall more! We tell you later, if any!

  3. 1)you admire the effect of doppler shift … especially from blue to red
    2)you secretly learn intensely my native language to write to me
    3)you don’t mind it raining
    4)πŸ‘πŸ˜

  4. This is going to be super fun!!!πŸ˜„

    My assumptions:

    1. You are a superb blogger
    2. You love to play piano
    3. You like reading as well as writing
    4. Your like learning about history
    5. You like journelling
    6. You like studying
    7. You are really friendly
    8. You love blogging

  5. Ok here I go
    You’re a teenager
    You have colored hair
    You like the color Blue
    You like reading
    (tell me if I’m right πŸ™πŸ½)

  6. Hmm my assumptions:
    1. You love using three dots together
    2. Blogging is kind of a comic relief for you from reality
    3. You are partially sleepy while typing this
    4. You are also partially bored but partially intrigued
    3. You do not like the colour green

  7. This sounds like a fun post! Okay, here are my assumptions:

    1. Your favourite sport is most probably either football or cricket
    2. You want to try watching an anime out of curiosity
    3. Favourite colours are blue, black, red or purple
    4. You prefer to stay in and watch movies with tons of snacks rather than go out on a Friday night
    5. This post was probably the brainchild of a midnight thought

  8. Oooo okiee assupmstions here we go
    1.You did not notice my spelling error
    2.You like orange (the color)
    3. You love school
    4. You like Ariana Grande
    5.You love doggos
    6. You are sassy (technically this is a fact cuz you sass me all the timeπŸ˜‚)

  9. 1. Your favorite color is blue.
    2. You have a pet.
    3. Your hair is short.
    4. You love annoying your sister. (Idk where this came from, but this is obvious with anyone who has a sibling so ye)
    5. You think I have more, but I don’t.

    1. okay… i don’t wanna do another post jus for ur assumptionsπŸ˜… so…
      1. yes..blue!!
      2. yup.. you already know that!!
      3. yeah.. tho ppl hate it
      4. definitely .. are u describing me or urself?!!!πŸ˜‚πŸ˜‚
      5. you do have more.. there is another comment from youπŸ™‚

      1. Eh right ur assumption post is done.

        1. Mine is blue too.
        2. Ye I doo-
        3. My hair is short too. I think short hair looks good, nothing to hate abt it.
        4. I mean come on! Everyone with a sibling loves annoying their sibling!
        5. Yep, sadly.

        1. πŸ₯²πŸ₯²my friends hate my haircuts
          .. they always coerce me to grow my hair… πŸ™‚but me dear stara is a stubborn girl… so i have short hair😁✌🏻

  10. I am 100% not adding an assumption right now to prove you wrong…
    *ahem*
    Sorry I didn’t write one earlier (you don’t have to answer it in a post hehe)…
    My assumption about you is that you are currently living on earth, but are actually from somewhere else…

    1. Its ok!!
      and your assumption could be true.. even I can not say “for sure” if I am actually FROM earth.. yet I have grown up to be an earthianπŸŒπŸ’–βœŒοΈ

  11. My assumptions:-

    You are an amazing blogger.
    You love to play guitar.
    You love maths.
    You are really friendly.
    Your favourite food is pizza.
    You love vanilla ice-cream.

    1. ✌🏻😁thnx srishti…

      1. Yes.. i am not gonna stop any1 from assuming that
      2. I wish i could play it properly πŸ₯Ί i know a bit.. but i want to learn!
      3. Yup..maths is cool😎
      4. πŸ˜‚πŸ˜‚give me 5 min to talk.. and we will be best friends!!
      5. Well i wouldn’t say fav.. it would be unfair to burgers, pasta, frankies, chocolate, cakes and hundreds of other DELICIOUS foods πŸ₯ΊπŸ₯Ί
      6. 😬no.. this one i will have to deny… vanilla icecream is just basically frozen milk and sugar…

        1. πŸ₯²oh its alright if u don’t like it… tons of my friends are like u..
          **Hides because i teased ur fav flavor **

          **comes back with a double scoop of vanilla in a cone and an apology**
          πŸ€πŸ˜‚

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Create your website with WordPress.com
Get started
%d bloggers like this: